luni, 28 decembrie 2015

Craciun fericit tuturor fanilor!

Am vazut o poza superba de Craciun pe internet si m-am chinuit 15 minute sa o reproduc, dar imaginatia mea era in ,,shut down'' :)))) . Asa ca m-am gandit sa fac o serie de Craciun cu poze superbe luate de pe diverse site-uri.
                                                                        Imaginea 1
Urmatoarea poza va fi un png cu Olaf din Frozen. Mie mi s-a parut foarte draguta. Puteti face din ea o coperta sau chiar o felicitare :) <3 :*. Fara alte introduceri: 
Imaginea 2

Iar ultima si nu cea din urma este dupa cum vedeti o poza cu un bradut (doar asa, in spiritul Craciunului). Sper sa va placa editia de sarbatori!
Imaginea 3
Va pup si ne vedem anul viitor! :))))
Ramas bun 2015, bun venit 2016!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu